0

30% off Posters

Excluding selection, ends October 28th

FAQ

Order


لماذا لم أتلق تأكيد الطلب عن طريق البريد الإلكتروني؟

إذا كنت قد قدمت طلبًا مع Poster Store ولكنك لم تتلق رسالة بريد إلكتروني لتأكيد الطلب، فمن المحتمل أن عنوان بريدك الإلكتروني قد تم إدخاله بشكل غير صحيح. يرجى الاتصال بنا باستخدام نموذج الاتصال  وسوف نقوم بتحديث معلومات طلبك حتى تتمكن من تلقي تأكيد طلبك بشكل صحيح.

Why have I not received an order confirmation by e-mail?

If you have placed an order with Poster Store but have not received an order confirmation email, please contact us using the contact form and we will update your order information so you can receive your order confirmation properly.

كيف أعرف أنّه تمّ المضي بطلبي؟

سيتم إرسال بريد إلكتروني مع تأكيد الطلب إلى عنوان البريد الإلكتروني الذي تم إعطاؤه عند إكمال الطلب. إذا لم تتلق تأكيد طلبك، يرجى التحقق من مجلد الرسائل غير المرغوب فيها. يرجى الملاحظة أنه قد يستغرق ما يصل إلى 24 ساعة قبل استلام تأكيد الطلب.

إذا راجعت بريدك غير المرغوب فيه وانتظرت 24 ساعة ولم تتلق بعد رسالة تأكيد البريد الإلكتروني، نوصيك بالاتصال بنا عن طريق نموذج الاتصال الخاص بنا ، بحيث نقوم بالتحقيق في ذلك من أجلك.


How do I know my order went through?

An e-mail with an order confirmation will be sent to the e-mail address that was given when completing the order. If you have not received your order confirmation, please check your spam folder. Please note that it can take up to 24 hours before you receive the order confirmation.

If you checked your spam mail and waited 24 hours and still did not receive the confirmation e-mail, we recommend you to contact us by our contact form, so we will investigate this for you.
 

ماذا يحدث عندما أدخل العنوان الخاطئ؟

إذا كنت قد قدمت معلومات غير صحيحة مثل عنوان التسليم أو عنوان البريد الإلكتروني أو رقم الهاتف وما إلى ذلك. يرجى الاتصال بخدمة العملاء في أقرب وقت ممكن حتى يتمكنوا من تغيير معلوماتك قبل إرسال طلبك. لسوء الحظ، إذا كانت المعلومات غير الصحيحة تؤثر على تسليم الطرد الخاص بك وتم إرسال طلبك بالفعل قبل الاتصال بخدمة العملاء، فأنت مسؤول عن التكاليف الإضافية التي قد تحدث كعميل.


What happens when I enter the wrong address?

If you have provided incorrect information such as a delivery address, email address or telephone number etc. Please contact our customer service as soon as possible so they can manage to change your information prior to sending your order. Unfortunately, if the incorrect information affects the delivery of your package and your order is already sent out before you contact our Customer Service, as a customer you're responsible for the extra costs that may occur.
 

هل يمكنني إجراء تغييرات على طلبي بعد وضعه؟

نحن نعلم أنك بحاجة إلى منتجاتك بسرعة. بمجرد قيامك بوضع الطلب، سنعمل عليه! لسوء الحظ، هذا يعني أننا لن نتمكن من إجراء أي تغييرات حيث تتم معالجتها بالفعل في المستودع (عادة في غضون ثوان).

Can I make changes to my order after it is placed?

We know you need your products fast. As soon as you have placed the order, we’re on it! Unfortunately, this means we will be unable to make any changes as it is already being processed at the warehouse (usually within seconds).
 

كيف يمكنني إلغاء طلبي؟

اتصل بنا في أقرب وقت ممكن من خلال نموذج الاتصال الخاص بنا . ومع ذلك، لا يمكننا أن نضمن أنه سيكون لدينا ما يكفي من الوقت لإلغاء طلبك، حيث يفخر قسم التعبئة/الشحن لدينا بالحصول على المنتجات التي تتجه نحو عملائنا بسرعة.

How can I cancel my order?

Contact us as soon as possible through our contact form. However, we can't guarantee that we'll have enough time to cancel your order, as our packing/shipping department prides itself on getting products heading our customers' way quickly.

 

ماذا لو تضررت الحزمة والمنتجات الخاصة بي عند الوصول؟

إذا تضررت الحزمة والمنتجات الخاصة بك عند الوصول اتصل بنا  في أقرب وقت ممكن مع صور كل من الحزمة التالفة والبضائع التالفة. يمكنك القيام بذلك من خلال نموذج الاتصال. بمجرد أن نتلقى صور الحزمة والمنتجات التالفة سوف نتعامل مع طلبك. يرجى عدم إرسال المنتجات التالفة إلينا نيابة عنك.

What if my package and products were damaged upon arrival?

If your package and products were damaged upon arrival contact us as soon as possible with pictures both of the damaged package and the damaged goods. You can do this through the contact form. As soon as we receive the pictures of the damaged package and products we will handle you request. Please not send back the damaged products to us on your own behalf.

 

The acrylic glass is blurred. How is that possible?

The acrylic glass (plexi glass) in our frames is protected by the plastic film on both sides, don't forget to remove it before using it. We use this foil to protect the acrylic glass during storage and transit. 

 

Delivery 

ما هي مدّة وقت التسليم؟

وقت التسليم لدينا هو 2-4 أيام عمل إلى الإمارات العربية المتحدة، محسوبة من اليوم التالي لتقديم طلبك.

How long is the delivery time?

Our delivery time is 2-4 business days to the United Emirates, calculated from the day after you submitted your order.

 

ما خيار التسليم الذي تقدمه؟

نحن نستخدم شركاء شحن مختلفين، اعتمادًا على حجم طلبك. بمجرد إضافة منتجاتك إلى سلة التسوق الخاصة بك، والشروع في الخروج، ستتمكن من معرفة الخدمة التي سيتم شحن طلبك بها.

Which delivery option are you offering?

We utilize different shipping partners, depending on the size of your order. Once you've added your products to your cart, and proceeded to checkout, you'll be able to see which service your order will ship with.

ما هي تكلفة التسليم؟

شحن مجاني على الطلبات التي تزيد قيمتها عن 215 درهم إماراتي. عند الطلبات التي تقل عن 215 درهم إماراتي، سنقوم بفرض رسوم قدرها 25.95 درهم إماراتي.

What are the delivery cost?

Free shipping on orders over 215 AED. For orders under 215 AED, we will charge a fee of 25,95 AED.

كيف يمكنني تتبع الحزمة الخاصة بي؟

ستتم تعبئة طلبك وإرساله في أقرب وقت ممكن. بمجرد أن يتم التقاطها من قبل شركة الشحن، سنقوم بتنشيط رقم الطرد الخاص بك، وبعد ذلك ستتلقى بريدًا إلكترونيًا آخر يتضمن رابط التتبع. إذا لم تتلق رابط تتبع، يرجى الاتصال بنا عبر نموذج الاتصال الخاص بنا

How can I track my package?

Your order will be packaged and sent out as soon as possible. As soon as it has been picked up by the freight company we will activate your parcel number, after which you will receive another email that includes the tracking link. It can take up to 48 hours for the tracking link to be activated.  If you do not receive a tracking link, please conact us over our contact form.
 

هل يجب علي دفع رسوم أو بدل جمرك؟

نعم، الأسعار على موقعنا لا تشمل الرسوم والضرائب المحتملة. لا يتحمل متجر Poster Store مسؤولية أي ما قد يشمل أو ينطبق من رسوم إضافية من هذا القبيل.

سوف تتلقى رسالة نصية قصيرة أو رسالة بريد إلكتروني تحتوي على رابط حيث يمكنك دفع الرسوم الجمركية وضريبة القيمة المضافة مباشرة. سيتم تحصيل 5% ضريبة القيمة المضافة و 5% رسوم جمركية على سعر الشراء إذا تجاوزت قيمة البضائع 270 دولار أمريكي/992 درهم إماراتي. لمزيد من المعلومات، يرجى زيارة

Do I have to pay a Duty or Custom Fee?

Yes, Prices on our website do not include possible duties and taxes. Poster Store assumes no responsibility for any such additional fees that may include or apply.

You will receive an SMS or an email with a link where you can pay customs duties and VAT directly. 5% VAT and 5% customs duties will be collected on the purchase price if the merchandise value exceeds 270 USD / 992 AED. For more information please visit

 

لماذا لا يكون رابط التتبع الخاص بي نشطًا؟

بمجرد إرسال طلبك من مستودعنا سوف تتلقى رابط تتبع الطرود الخاص بك في البريد الإلكتروني لتأكيد الشحن الخاص بك. لاحظ أنه قد يستغرق 48 ساعة من تاريخ استلام رسالة تأكيد الشحن الإلكترونية قبل أن يكون رابط التتبع نشطًا.

Why can I not see any update in the tracking link?

Once your order has been dispatched from our warehouse you will receive your parcels tracking link in your shipping confirmation email. Note that it may take 48 hours from when you received the shipping confirmation email before the tracking link is active.
 

ماذا يحدث إذا لم أستلم طردي؟

بالنسبة للبضائع التي يتم إرجاعها إلينا لأن العميل لم يستلم البضائع، فإننا نفرض رسومًا قدرها 130 درهمًا إماراتيًا لتغطية رسوم التغليف وتكاليف إعادة الشحن.

 

What happens if I do not collect my parcel?

In the event that products are returned to us due to customers failing to pick up their package, we charge a 130 AED. This covers shipping to and from you, as well as handling and restocking of products. 

 

 

Return

هل يمكنني إرجاع طلبي؟

نعم، هناك سياسة إرجاع لمدة 14 يومًا للمنتجات المشتراة على posterstore.ae وهذا يعني أن لديك الحق في إرجاع مشترياتك عن طريق الاتصال بمتجر Poster Store في غضون 14 يومًا من تاريخ استلام المنتج المطلوب أو وصول الطلب إلى نقطة التجميع (فترة التبريد).

Can I return my order?

Yes, there is a 14 - day return policy for products purchased at posterstore.ae. This means that you have the right to return your purchase by contacting Poster Store within 14days of the date you took receipt of the ordered product or the order reached the collection point (cooling-off period).

 

هل يمكنني إرجاع الإطارات عند تفريغها؟

بعد إخراج الإطارات من عبوة المصنع الأصلية، لا يمكنك إعادتها. نحن نقبل فقط المنتجات التي هي في الحالة الأصلية.

إذا كانت الإطارات لا تزال في العبوة الأصلية وترغب في إعادتها، يرجى قراءة المعلومات أدناه في «كيفية إرجاع الطلب».

في حالة وجود خلل في الإنتاج أو تلف النقل أو أي ضرر آخر، يرجى إرسال مطالبة إلينا من خلال نموذج الاتصال الخاص بنا (نموذج اتصال الرابط).


Can I return frames when they are unpacked?

After the frames have been taken out of the original factory packaging you cannot return them. We only accept products that are in their original state.

If the frames are still in the original packing and you would like to return them, please read the information below in "How to make a return".


كيف يمكنني إرجاع طلبي؟

يرجى الملاحظة أنه يجب الإرجاع مجددًا إلى السويد.
يحتاج الطرد إلى التعبئة بالطريقة نفسها التي كان عليها عندما تلقيته منا. من المهم إعادة تدوير الملصقات في الورق الواقي لأنها تضمن عدم تحولها أثناء النقل. عندما تقوم بإعادة لف الملصقات في الورق، استخدم الشريط اللاصق حتى نتمكن من إخراجه من الأنبوب بسهولة عند العودة. أنت مسؤول عن تكاليف البريد والشحن. أخبرنا عن طريق نموذج الاتصال وإعلامنا بالمعلومات التالية: - رقم الطلب - اسم العميل - رسائل البريد الإلكتروني المسجلة للشراء - أسباب الإرجاع -
سم المنتج (المنتجات) الذي تريد إرجاعه بمجرد استلام Poster Store البضاعة والتأكد من أنها في حالة مثالية، سنقوم برد الأموال إليك وإرسال بريد إلكتروني للتأكيد. احفظ إيصال الإرجاع حتى يصل إليك البريد الإلكتروني لتأكيد الإرجاع كدليل على الإرجاع.

How do I return my order?

Please note that the return must be sent back to Sweden.

The parcel needs to be packaged the exact same way it was when you received it from us. It is important to re-roll the posters in the protective paper since it ensures they do not shift during transit. When you've re-rolled the posters in the paper, use sticky tape so we can take it out of the tube easily upon return.

You are responsible for postage and shipping costs.

Let us know via the contact form and let us know the following information:

- Order number

- Customer Name

- Emails registered for purchase

- Reasons for return

- Name product(s) you want to return

Once Poster Store has received the goods and confirmed they are in perfect shape we will refund you the money and send a confirming email. Save your receipt from your return until the return confirmation email has reached you as proof of the return.

 

 

هل يمكنني استبدال منتج؟

إذا كنت ترغب في استبدال المنتجات المستلمة بشيء آخر، فستتم معالجة المسألة مثل الإرجاع العادي. يجب أن تكون المنتجات التي سيتم إرجاعها في العبوة والحالة الأصلية. سنرد إليك الأموال بمجرد استلامنا للمنتجات. يمكنك بعد ذلك إجراء عملية شراء جديدة في متجر الويب الخاص بنا.

Can I exchange a product?

If you would like to exchange your received products for something else, it is processed like a regular return. The products that will be returned must be in original packaging and condition. We will refund you as soon as we receive the products. You can then make a new purchase in our webshop.
 

هل تعتبر عملية إرجاع العناصر مكلفة؟

في حالة الإرجاع، أنت مسؤول عن تكلفة الإرجاع.

Does it cost to return items?

In the event of a return, you are responsible for the return cost.
 

ماذا يحدث إذا لم أستلم طردي؟

بالنسبة للبضائع التي يتم إرجاعها إلينا لأن العميل لم يستلم البضائع، فإننا نفرض رسومًا قدرها 130 درهمًا إماراتيًا لتغطية رسوم التغليف وتكاليف إعادة الشحن.

What happens if I do not collect my parcel?

In the event that products are returned to us due to customers failing to pick up their package, we charge 130 AED. This covers shipping to and from you, as well as handling and restocking of products.
 

Payments

ما طريقة الدفع التي يمكنني استخدامها؟

يمكنك الدفع باستخدام فيزا وماستركارد ومايسترو وأمريكان إكسبريس.

Can I pay by card?

You can pay using Visa, MasterCard, Maestro and American Express.


هل يمكنني الدفع عبر PayPal؟

لا، نحن غير قادرين على تقديم خدمة الدفع لك مع PayPal.

Can I pay by Paypal?

No, we are not able to offer you a payment with PayPal.


 

معلومات عامة

Products

Frames

معلومات عامة

General information

الإطارات سهلة الفتح من الخلف وتحتوي على علاقات معدنية لضمان سهولة التعليق على الحائط في شكل أفقي وصورة. إطاراتنا الذهبية لها سطح برّاق ولامع. تتمتع الإطارات الخشبية بمظهر وملمس أصليين للغاية. تحتوي جميع الإطارات لدينا على زجاج أكريليك شفاف مما يعني أنها تزن أقل ولا يوجد خطر حدوث شظايا إذا سقط الإطار على الأرض. زجاج الأكريليك محمي بغشاء بلاستيكي على كلي الجانبين، لإضفاء لمسة نهائية خالية من العيوب والإحساس نفسه عندما تزيل الواقي البلاستيكي عن هاتف جديد. زجاج الأكريليك له الخصائص الانعكاسية نفسها مثل الزجاج.
 

The frames are easy to open on the back and have metal hangers to ensure easy hanging on the wall in both landscape and portrait format. Our golden frames have a glossy surface and shiny. The wooden frames have a very genuine look and feel. All of our frames have glass-clear acrylic glass which means that they weigh less and there is no risk of shards if the frame drops in the floor. The acrylic glass is protected by plastic film on both sides, to give a flawless finish and the same feel as when you remove the plastic protector off a new phone. Acrylic glass has the same reflective properties as glass.

 

ما هو حجم الإطارات الذي تقدمه؟

نقدم إطارات صور فاخرة وأنيقة بأحجام 13×18 سم، 21×30 سم (A4)، 30×40 سم، 50×50 سم، 50×70 سم، 70×100 سم.

 

What size do you offer?

We offe our frames in sizes 13x18cm, 21x30cm (A4), 30x40cm, 50x50cm, 50x70cm and 70x100cm.

 

ملصق

Poster

 

ما نوع جودة الورق التي تستخدمها؟

تتم طباعة الملصقات محليًا من قبل شركة الطباعة الأكثر شهرة في السويد، وتم منحها علامة Nordic Swan Ecolabel، الرمز السويدي للإنتاج الصديق للبيئة والمستدام، وتم اعتمادها وفقًا لـ FSC و PEFC. لقد بحثنا طويلًا عن أفضل ورق ووقعنا في نهاية المطاف في حب Munken Kristall، وهو ورق تصميم عالي الجودة يضمن الجودة المثالية لنا. الورق معتمد بيئيًا من قبل FSC و PEFC. إنه ورق غير لامع غير مطلي بدون انعكاس ويبلغ وزنه الإجمالي 200 جم/م2، مما يمنحه إحساسًا حصريًا بشكل واضح. كما أنه يوفر استنساخًا رائعًا للألوان والصورة. تضمن الشهادات أن الخشب المستخدم في ملصقاتنا يأتي من غابات تُدار بطريقة مسؤولة وتفي بأعلى المعايير البيئية والاجتماعية.

What kind of paper quality do you use?

The posters are printed locally by Sweden's most renowned printing company, awarded the Nordic Swan Ecolabel, the Swedish symbol for environmentally friendly and sustainable production, and certified according to FSC and PEFC. We searched long for the best paper and eventually fell in love with Munken Kristall, a premium quality design paper, which ensures the perfect quality for us. The paper is environmentally certified by FSC and PEFC. It is uncoated matt paper without reflection and has a total weight of 200g/m2, giving it a distinctly exclusive feeling. It also delivers superb color and image reproduction. The certifications ensure that the wood used for our posters comes from responsibly managed forests that meet the highest environmental and social standards.

 

هل الإطار مدرج في سعر الملصق؟


لا، نبيع ملصقات وإطارات منفصلة. الإطار غير مشمول في سعر الملصق. يجب شراء الإطار بشكل منفصل. في متجرنا الإلكتروني، يمكنك اختيار عدة أنواع وأحجام من الإطارات.

Is a frame included in the price of the poster?

No, we sell posters and frames separately. The frame is not included in the price of the poster. The frame must be purchased separately. In our e-shop you can choose several types and sizes of frames.

 

التعاون

يرجى إرسال بريد إلكتروني إلى info@posterstore.ae

Collaboration 

Please send a mail to info@posterstore.ae

فنان/مصور فوتوغرافي

يرجى إرسال بريد إلكتروني إلى info@posterstore.ae

Artist/photographer

Please send a mail to info@posterstore.ae

صحافة

يرجى إرسال بريد إلكتروني إلى info@posterstore.ae

Press

Please send a mail to info@posterstore.ae

بائع التجزئة/تاجر الجملة

لقد قررنا أنه في هذا الوقت لن نتعاون مع الموزعين ولكننا سنقدم ذلك في المستقبل.

Retailer

We have decided that at this time we will not cooperate with resellers but will offer this in the future.

 

تمت إضافة المنتج إلى سلة التسوق الخاصة بك

الدفع
مواصلة التسوق

ستجد هنا منتجاتك المحفظة

تمت الاضافة في سلة التسوق